Ako na inovácie

06.03.2013 | Ján Uriga

Kreatívni zamestnanci najviac očakávajú ocenenie a mieru nezávislosti v práci

Výzvou číslo jeden sa stáva manažment inovácií. Pri ich manažovaní firmy narážajú na prekážky, pričom mnohé sa stali mýtmi s minimálnou platnosťou. A tak firmám neostáva nič iné, iba sa po niekoľkých neúspešných pokusoch začať pýtať. Predstavme si niekoľko najčastejších otázok.

Ako sa dajú merať inovácie?

Inovácie sa dajú a mali by sa merať. Dnes už existuje niekoľko modelov, podľa ktorých sa efekt inovácie dá zhodnotiť. Ideálne je prepojenie na to, s čím firma už skúsenosť má, a mnohé sú komfortné so „scorecard“ metódou. Preto môžu aplikovať rovnice inovačného hodnotenia, kde hlavné piliere sú: vstupy, aktivity, výstupy a dosah.

Na zobrazenie celého článku sa musíte prihlásiť. Registrácia je bezplatná!

Článok vyšiel v magazíne PROFIT 4/2013. Vybrané vydania PROFITU môžete čítať na webe a stiahnuť si ich vo formáte pdf po bezplatnej registrácii. Ak oceňujete čaro printového magazínu, objednajte si predplatné.

  • Nahor
  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • Diskusia (1)

Rubrika: Ľudia a biznis