Kreativita je stále vzácna

05.03.2013 | Ján Uriga

Firma, ktorá v reťazci naplnenia potrieb dokáže nastúpiť ako „prvá“, zväčša víťazí. Invencia je faktorom úspechu

Osem z desiatich vrcholových manažérov dnes najčastejšie myslí na inovácie. Nie je to iba očakávanie, ale reálny fakt, hnací motor biznis stratégie. Stabilitu odvetví totiž neustále ruší zo spánku zmena zákazníckych potrieb, rýchlosť technologického progresu, počet vážnych konkurentov na trhu aj legislatívna regulácia. Firma, ktorá v reťazci naplnenia potrieb dokáže nastúpiť ako „prvá“, zväčša víťazí. Invencia je faktorom úspechu.

Ten, kto diktuje smer a rýchlosť zmien, nosí krátke meno: trh. Preto ak je tempo zmien mimo firmy rýchlejšie ako jej schopnosť na to reagovať, tak je firma vystavená vysokej pravdepodobnosti postupného pádu. Každé odvetvie vie hovoriť za seba.

Na zobrazenie celého článku sa musíte prihlásiť. Registrácia je bezplatná!

Článok vyšiel v magazíne PROFIT 4/2013. Vybrané vydania PROFITU môžete čítať na webe a stiahnuť si ich vo formáte pdf po bezplatnej registrácii. Ak oceňujete čaro printového magazínu, objednajte si predplatné.

  • Nahor
  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • Diskusia (0)

Rubrika: Ľudia a biznis

Diskusia (0 reakcií)