Svätý grál inovatívnych firiem

26.08.2013 | Ján Uriga

Čo má byť prirodzenou súčasťou firemnej kultúry

Firmy 21.storočia by si mali uvedomiť, že skutočne inovatívne sa stanú vtedy, ak sa inovatívne myslenie nebude sústreďovať iba v ich výskumných centrách či v hlavách niekoľkých vyvolených. Ale vtedy, ak sa stane bežnou súčasťou práce celej organizácie a bude prirodzenou súčasťou firemnej kultúry.

Na jednej konferencii sa opýtali účastníkov, ktorí pracovali v malých skupinách, čo je pre ich firmu najdôležitejšie – produkty a služby, ľudia či procesy. Najmenej hlasov dostali prekvapujúco produkty a služby. Zástancovia tejto kategórie však argumentovali tým, že firma predsa nemôže prežiť, pokiaľ nebude vyvíjať nové produkty a služby. Druhý najmenší počet hlasov získali procesy. Ich obhajcovia tvrdili, že produkty dnes majú oveľa kratší životný cyklus a dobrý proces vývoja nového produktu je základnou esenciou úspechu. Kým ľudia do firmy prichádzajú a odchádzajú z nej, procesy ostávajú, preto sú dôležité.

Na zobrazenie celého článku sa musíte prihlásiť. Registrácia je bezplatná!

Článok vyšiel v magazíne PROFIT 16/2013. Vybrané vydania PROFITU môžete čítať na webe a stiahnuť si ich vo formáte pdf po bezplatnej registrácii. Ak oceňujete čaro printového magazínu, objednajte si predplatné.

  • Nahor
  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • Diskusia (0)

Rubrika: Ľudia a biznis

Diskusia (0 reakcií)